There was an error in this gadget

Wednesday, June 30, 2010

its already July 2010

Hari ini 1 Julai. Lagi 6 bulan Insya-Allah kita akan masuk Tahun 2011. 2010 telah berlalu setengah tahun..... Di mana kita sekarang? Masih hidup biasa-biasa?-quote by Dr Azizan. Weh, kejap je kan masa berlalu. waahhh...rasa mcm tak terkejar masa. tp itu adalah sesuatu yg mustahil utk kita ubah. kata pepatah, masa umpama pedang. kalau kita lambat, kita akan dihirisnya. adoi adoi... Apa yg boleh diubah? cara hidup bole, cara mkn bole, cara cakap bole, cara pakai baju bole, cara berjalan bole, saving bole diubah, kereta bole diubah, byk yg boleh diubah tp kenapa kita tak nak berubah? Teknologi semakin canggih..tgk saja la komputer kita. dulu masa i blaja, pkai la monitor n cpu yg besar gedabak. Zaman skang laptop jer..kecik, comel dan bole dibawa kemana2...

typewriter
ni la komputer i dulu

komputer kat rumah...canggih skit jer dari blaja




anak saudara yg 7 tahun dah teror sebut nak main laptop..

No comments:

Post a Comment