There was an error in this gadget

Saturday, July 31, 2010

Sihat Sihat Sihat

Friends,
Mencegah lebih murah dari merawat!
Nak puasa ni, barangkali, kemungkinan kita terkena GASTRIK dan ULSER PERUT. Kalau bkn kita, kawan kita, sedara kita, jiran kita, opis mate kita, sepupu kita, atuk kita.
Penyelesaian untuk semua.......
Sgt sesuai untuk lelaki dan wanita malah anak kecil. Boleh cuba dan rasa sendiri. Penyelesaian juga untuk org sakit pinggang, slip disc, bongkok. Jgn tunggu lama terutama yang sudah mengidap penyakit.

Menurut Nabi Muhammad S.A.W, setiap penyakit itu pasti ada ubatnya.
Sabda Baginda: "Berubatlah, maka sesungguhnya Allah tidak meletakkan penyakit kecuali Allah menyediakan baginya ubat, kecuali satu penyakit, iaitu tua"

0193330663




4 comments:

  1. datang singgah di sini.. byk info untuk dikongsi~

    ReplyDelete
  2. my brother bought this bengkung from linda. He has polycystic kidney which mean pinggang selalu sakit. kalau cyst pecah kat dalam tu pun dia akan ngilu.

    linda suggest pakai and now alhamdulillah. cyst pecah memang tak boleh nak buat aper tapi sangat kurang sakit pinggang. Almost takde ....

    he pun jenis kerja berdiri selalu. It helps him a lot. sapa yang selalu lenguh pinggang tuh must try. worth buying.....

    ReplyDelete
  3. thats very true. tq mamaicha.
    for those yg ada slip disc, bongkok, gastrik...mmg satu rawatan alternatif yg terbaik

    ReplyDelete